چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 گردهمایی اصلاح طلبان با حضور چهره‌های مطرح این جناح سیاسی در سالن حجاب تهران برگزار شد. این همایش در سالن والیبال ورزشگاه حجاب برگزار شده بود. هر دو سوی این ورزشگاه مملو از جمعیت بود و حاضران در این گردهمایی با در دست داشتن پرچم‌ها، بادكنك و شال‌هايي با رنگ آبي که روی آن «گام دوم» نوشته شده بود و شعارهایی سر می‌دادند. اصلاحات پیروز انتخابات، روحانی زنده باد، هاشمی پایبنده باد، مجلس برابر تساوی زن و مرد از جمله این شعارها بود.

در این همایش چهره‌های شناخته شده این جناح سیاسی از جمله آذر منصوری، فائزه هاشمی، شهربانو امانی، الهه کولایی، شکوری راد، موسوی لاری، سید محمود میرلوحی و مجید فراهانی حضور داشتند.

کواکبیان: می‌خواهیم در مجلس خانه‌تکانی کنیم
مصطفی کواکبیان در همایش اصلاح طلبان طی سخنانی اظهارداشت: اسفند ماه خانه تکانی است و ما می‌خواهیم در مجلس خانه تکانی کنیم. دبیرکل حزب مردم سالاری افزود: ما معتقدیم زنان این کشور آنقدر توانمندی دارند که بتوانند یک سوم مجلس را بگیرند و اینگونه نباشد که در افغانستان کاندیدای زن ریاست جمهوری داشته باشیم و در کشور ما چنین نباشد. درد و دل همه رد صلاحیت شده‌ها که در این مدت به آنها بی مهری شده این است که اصلاحات زنده است./بهار/

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna